مجله دانشمند

مجله دانشمند
علمی،خبر،بیوگرافی،فیلم و تلویزیون،سرگرمی،آموزشی،دانلود،داستان و.... و ..... و....... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی سرگرمی آموزشی دانلود هر چی بخوای و آدرسaigmblog.lxb.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.به وبلاگ ما اطمینان کنید. می توانید ما را با آدرس  زیر نیز  ما را لینک کنید:

www.aigmblog.loxblog.com

در صورتی که لینک شما در وبلاگ ما ثبت نشد لطفا به ما اطلاع دهید تا در صورت وجود لینک ما در وب سایت شما ما شما را لینک کنیم.

با تشکر

 





 محققان آزمايشگاه AT&T نوعي فناوري ابداع كرده‌اند كه با استفاده از گوشي هوشمند، درها را با يك تماس كوچك دست باز مي‌كند.

getty-13.JPG

به گزارش سرويس فناوري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌، اين دستگاه يك ارتعاش خاص را از طريق استخوانهاي كاربر به يك گيرنده در دستگيره در فرستاده و فرد خواهد توانست با يك تماس كوچك دست با دستگيره، در را باز كند.

اين سيستم با استفاده از مبدلهاي فيزوالكتريك در آينده مي‌تواند در گوشي‌هاي هوشمند يا ساعتهاي مچي جا گرفته و درهايي را ايجاد كند كه در زمان تماس دست فرد مورد نظر، باز شده و در برابر ديگران بسته باقي خواهند ماند.

به عبارت ديگر در آينده هر فرد، كليد در خانه خود خواهد بود.

به گزارش روزنامه InnovationNewsDaily، اين سيستم با فركانسهايي كار مي‌كند كه انسان قادر به درك آنها نبوده، اما مي‌تواند در سكوت كامل آنها را بشنود.

اين سيگنالهاي صوتي از يك مبدل فيزوالكتريك به ميان استخوانهاي انسان حركت مي‌كند، درست به همان شيوه كه امواج صوتي درون جمجمه و گوش مياني براي فعالسازي شنوايي فرد، مرتعش مي‌شود.

اين ارتعاش از ميان بدن از جمله دست عبور كرده و مي‌تواند سيگنالهاي چيزهايي را كه لمس كرده، ابلاغ كند. با قرار دادن يك مبدل فيزوالكتريك در دستگيره، در به شناسايي فرد پرداخته و بطور اتوماتيك باز مي‌شود.

البته در فقط سيگنال صوتي را تحليل نكرده، بلكه مغز پشت اين كليد پيش‌ساخت به شناسايي تفاوتهاي اسكلتها مانند تراكم و طول استخوانها كه باعث پائين آمدن سيگنال صوتي به شيوه‌هاي گوناگون شده، مي‌پردازد.

بنابراين در آينده فقط هماهنگي درست سيگنال با استخوان‌بندي باعث باز شدن در خواهد شد و دزديده شدن تلفن نيز به دزدان در ورود به خانه شما كمك نخواهد كرد.

از كاربردهاي آينده اين فناوري مي‌توان به كليد خودرو اشاره كرد كه در صورت استفاده خانوادگي از آن، بطور خودكار به تنظيم صندلي راننده و آينه‌ها در زمان استفاده رانندگان مختلف مي‌پردازد. همچنين در يك رايانه نيز مي‌تواند از اين فناوري براي تغيير تنظيمات بر اساس فردي كه صفحه‌كليد را لمس كرده، استفاده كرد.

 

 

فناوري باز كردن در با گوشي هوشمند
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:كليد در خانه خود شويد!, ] [ 16:19 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید. آرزوی ما افزایش علم شماست.لطفا در وبلاگ ما نظر داده و با کلیک روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید.
موضوعات وب
امکانات وب